زيني‌زاده:وضعيت نکونام تا شنبه مشخص مي‌شود
تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, | 13:28 | نویسنده : نیما شکوهی راد
حميد زيني‌زاده در مورد مذاکره با جواد نکونام گفت: مذاکرات ما جدي نبوده است تا وقتي قراردادي امضا نکرديم هيچ چيز را جدي نمي‌گيريم و تا شنبه اين مسئله مشخص مي‌شود.

به نقل از فارس، وي در مورد شرايط تراکتورسازي افزود: بازيکنان تا شنبه استراحت مي‌کنند و پس از آن تمرينات انجام مي‌شود چند بازيکن خارجي نيز براي تست به تمرين ما مي‌آيند.

زيني‌زاده در مورد اينکه اميرحسين صادقي با استقلال قرارداد بسته و آيا با فرشيد طالبي مذاکره خواهد کرد گفت: اميرحسين صادقي مبارک استقلال باشد ما گزينه‌هاي مختلفي داريم و فرشيد طالبي هم يکي از آنها است و با بازيکناني که بيرون تيم هستند مذاکره خواهيم کرد.

مديرعامل تراکتورسازي خاطرنشان کرد: تلاش مي‌کنيم از امکانات لازم در تيم استفاده کنيم و تيم را تأمين مالي کنيم به آينده نگاه کيفي داريم و با اين هدف مجيد جلالي را انتخاب مي‌کنيم.

وي در مورد شرايط سوارز و لوپز گفت: سوارز همراه تيم است و او اولين بازيکن خارجي است که قراردادش را با ما تمديد مي‌کند و از شنبه کارش را کنار تيم شروع خواهد کرد. از لوپز نيز شکايت کرديم او با ما قرارداد دو ساله دارد و شنبه براي پيگيري اين موضوع وکيل بين‌المللي مي‌گيريم. لوپز 50 ميليون فصل قبل جريمه شده است او دريافت‌هاي مالي‌اش را به صورت دستي مي‌نويسد و حساب ارزي به ما معرفي نکرده تا برايش پول بفرستيم.

مديرعامل تراکتورسازي در مورد پيراهن شماره 8 و وضعيت کاپيتاني اظهار داشت: پيراهن شماره 8 به کريمي رسيده و کاپيتان نيز در اولين مسابقه ما مشخص مي‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • پرشین گراف
  • بازمانده